bsraugr Kızlar selam reglime 3-4 gün var, yumurtlamanın üzerinden 10 gün geçti, ovülasyon testlerine devam ediyordum sanki koyulaşma oluyor sizce gebelikten olur mu? Üstteki dün akşamki testim alttaki de bu akşam yaptığım
01rebirth bsraugr canım bende regl 6 gün kala ovülasyon testi yapım bu şekildi erken gebelik testi yaptım sabah silik çizgi çıktı istersen sabah erken gebelik testi yap
bsraugr 01rebirth ayyy ciddi misin canım 😍😍 evde gebelik testi kalmadı iki gün önce normal kaset test yaptım negatif çıkmıştı
01rebirth bsraugr aynen canım inşallah senin de çıkar ama sabah ilk idrarla birde erken gebelik testi
bsraugr 01rebirth anladıım sabah ilk idrarla yapamam öyleyse de yarın testi alayım pazartesi günü reglime de iki gün kalıyor o zaman yapayım canım 🙏🏻🙏🏻