Sude-96 Malesef artık doğuma kadar hiç bişey kesin çözüm olmaz 1yada 2saat sonra başlar tekrar bebek büyüdükçe mideye olan baskısı artıyor ondan oluyor yanma benim llk bebekte 6.ayda başladı doğuma kadar hep sürdü geceleri artıyordu şiddeti ama doğum oldu herşey geçti rahmimdeki baskı midemdeki yanma hatta sağa sola dönerken ki o tutukluk bile geçti .dikişim atılıpta kata çıkınca herşey çok başkaydi bir ferahladim beden olarak bide bebeği görmenin sevincinde var tabi .