Tugbanne Merhaba kızlar burda yazanları hep gördüm sıra bana ne zaman gelicek ben ne zman doğum hikayemi paylisacam diye düşünürken pat diye o an geldi erken geldi hatta sabırsız yavrum :) artık bel ağrılarım artmıştı karnım sürekli sert haldeydi elim yüzüm şişmişti ödem den ve tansiyondan bir sabah uyandım karnımda acayip bi ağrı acı yürürken iki büklüm yürüyorum falan bi şekilde kalktım kahvaltımı yaptım doktorumu aradım oda hemen hastaneye gelmemi söyledi hemen gittik tansiyonum 17 lerde cıktı doktorum hemen yatisimi yaptırdı beni takibe aldı 1 gece yattım hastanede sabaha tansiyonum normale dönmüştü ama doktorum korktu 1 gece daha kal dedi tansiyonum bi inip bi çıkıyordu sürekli açılma falan var mı diye baktılar 2 cm açıklık vardı doktor sabaha kadar bekletelim sabah tansiyonun normale dönmezse sezeryanla alıcaz dedi sezeryan hiç istemiyordum ağladım istemiyorum olmucak sezeryan diye doktorumun mesaisi bitti gitti saat 9 gibi bian da suyum geldi şaşırdık daha erkendi çünkü bunun için hemen doktorumu aradılar doktorum geldi açıklık 4 cm dedi ama bebeğin kafası bops yapmış tansiyonunda yüksek dedi sezeryan mecburi dedi ben istemiyorum beklicem dedim sonra sancılarım başladı benim biranda arttı doktorum oralarda beni bekliyordu bisey olursa diye bebeğim hareket etmiyordu hiç bi şekilde doktorum daha fazla sizi riske atamam acil sezeryan dedi gece 12 de sezeryanla girdim epidural istiyodum olmadı vücudum çok fazla su topladığı için yerini bulamadılar uyuşmadım bi türlü genel anestezi yaptılar o yüzden 12.25 de bebeğim doğmuştu saat 1 buçuk da bebeğimi kucağıma aldım çok şükür şuanda evimizde bir minigimiz var allahım isteyen herkese nasip etsin inşallah ❤ çok uzun oldu ama kızlar hakkınızı helal edin 🤗
Rumeysaylz Tugbanne Allah size bağışlasın yavrunuzu maşallah sağlıkla büyütün 🙏😊Darısı da bizlere inşallah 😍
Tugbanne nesly sütüm geldi canım korktum bende gelmicek diye ama allaha şükür geldi hemen ağrı sizi 2 gün çektim şuan eğilip kalkma dışında iyiyim çok şükür
nesly Tugbanne ohhh maşallah benim de bebeğim ters sezaryen gibi görünüyor korkuyorum o yüzden sordum
HazalKele nesly benimde ters sezaryen olcam haftaya korkma cnm sağ salim kavuşalım da gerisi önemli değil
Tugbanne SedaManavolu 2850 gr doğdu canım yok kuvezde kalmadı şükür normalde doktorum 3500 kilo demişti bebeğe bi doğdu bu kadarcık çok olduk ama sagliga falan yerinde çok şükür
nesly HazalKele anladım canım hemen hemen aynı tarihlerde doğuracağız galiba ❤️Rabbim hayırla ağrısız sızısız sağlıkla Doğum yapalım inş