canimbeybimmm
Canım benim 38. Haftamda vurdu çok fena bi böbrek ağrısı hareket dahi edemedim hastaneye zor götürdü eşim sabah 5 ten akşam kaça kadar çektim o sancıyı, başka hastaneye sevk ettiler vs derken her doktor hiçbi şey yapamayız bol su ve hareket dediler sana dendiği gibi ve o ağrılar o gece geçti aradan 3 gün geçti tekrar vurdu ve daha şiddetliydi sanki yine apar topar hastaneye yatırıldım o gece de hastanedeydim hep, doktorum sezaryene alınabilceğini söyledi ciğer geliştirici iğne falan vuruldu ve bi iğne vurdular kalçadan o iğnenin sabahında taşı düşürdüm resmen taştı yani saklıyorum hala çerçevelettirmeyi falan düşünüyorum hala😂 senin haftan erken diye bi çözüm olabilir mi bilmiyorum ama hiçbi şey yapmıyolar kendiliğinden düştü yani benim ki ya da o vurdukları iğne sayesinde, doktorum senin yerinde başkası olsa dayanamazdı dedi ki dayanılcak bi ağrı da değil gerçekten, çok geçmiş olsun umarım en kısa zamanda düşürürsün canım