Ozlem_2258 ben kullanıyorum 3.ayımdan beri. Gebelik öncesi de kalçam bacaklarım komple çatlak olduğu için korktum erkenden başladım. Wefood soğuk sıkım Hindistan cevizi yağı aldım internetten. 18.haftama girdim çatlak yok henüz karnımda. Ama bu hafta inanılmaz kaşınıyor göbeğim 😢 kaşındıkça gidip yağ sürüyorum cildim çok kuru 😞😞