Kızlar borcam yıkarken düşürüp kırdım elime düşmedi ama küçük kristal gibi parçalar vardı elimde elektrikli süpürge ile iyice çektim yıkadım sabunla falan sonra krem sürdüm birşey kalmadı diye düşündüm ama elim biryere dokununca bayıyor kendim baktım ışıkla iyice ama görünmüyor acile gittim doktor da bulamadı krem verdi sadece birşey olur mu kendi kendine çıkar mı sizce