Derya341986 Kızlar kefir içiyormusunuz aldım içicektim bir yerde arkadaş dört buçuk aylık çocuğumu kefir yüzünden kaybettim yazmış
Ssr2561 Derya341986 ne alaksı var o bozuk kefir mi içmiş acaba bana doktorum önerdi çok faydalıymış hatta bebeğe
Bahar11mucize Derya341986 doğal probiyotik niye zararlı olsun ki 😉 demir ilacı beni kabız yapıyo dokyorum kefir iç dedi direk ama ben malesef içemiyorum bi sevemedim 😔
celikkoznurr ben hamile kaldigim ilk gunden beri iciyorum doktorum hicbir sey demedi hatta diyetisyene de soyledm gebe oldugumu onda devam et dedi
MevaBera Derya341986 hazır kefirlerdeki probiyotik oranının çok az olduğunu biliyorum kendin mayalıyorsan iç bence ama hazırsa içmesinde olur
Ebrar34 Derya341986 kefir acayip faydalı bişey bende içiyorum fazla yüklemeden midem biraz hassas ama iç ya araştır çok faydası var gerçekten belki tarihi falan geçmişti ondandır yani Allah bilir sen dikkat et tarihe
Sinmn Derya341986 benim kabızlığıma iyi geliyor kefir ama günde bir bardak içmeme izin verdi doktorum.. miktarını danışın bence
Gis Edamesutbayik altinkilic. Icindeki kalsiyum orani daha fazla. Seker ilavesiz. Sok marketlerde var