Heja_03 ayy bende senin gibiym biraz yükselse geberiyorum korkudan.Ama yükselmesin diye resmen aç geziyorum son aylarım hep halsiz geçti bu yüzden evdeyim hep yatıyorum.6 günüm var doğuma ve geçmiyo biliyor musun😔Rabbim zorluğun sonunda kolaylıklar güzellikler versib hepimize evlatlarımızı hayırlısı ile alalım kucağımıza. Korkma olmaz allahın izniyle bişey 😊