papatyasever34 https://resimyukle.io/r/oMXfe3dzMz 13+3 benim can kızım cinsiyetini hic nazlanmadan açtı gösterdi bi masallahinizi alırız güzel teyzeleri❤❤
ozge07070 papatyasever34 maşallah benimde doktorum 12+6 da %80 erkek olabilir demişti 2 gün önce bi prensesim olacağını öğrendim ♥️
Tugbatugba-8181- papatyasever34 maşallah canm gözün aydın sağlıkla kavuş bevegine bu sene kız senesi zaten
Eylul1987 Suzanne banada yorum yapmışlardı erkek diye. Bende eşime dedim kız olursa sen erkek olursa ben ismini koyarım diye çakallık yaptım cinsiyeti kız. 😊
Suzanne Eylul1987 yaa bana da erkek diyorlar sağlıklı olsun tabi ama ilk isteğim kız bakalım inşallah yanılırlar 😂😂😍