mercanmeb Devlet hastanesinde doğum yapanlar normal doğumda üzeriniz örtülüyor mu? Nereye kadar örtülüyorsunuz?
HavvaGuzey mercanmeb Bende devlet hastanesinde doğum yaptım üzerimde uzun bir elbise vardı muayene gelince elbiseyi yeri siyiriyordm doğum anında da aynı şekilde elbise yi geri çektim
erdem_agah mercanmeb evet örtüyorlar. Çatala oturunca hemen hemen diz kısmına kadar kapalıydı. Ama tabi alt baya açık 😂😂
NeseA Canım ben 3 çocuğumu da devlet hastanesinde doğurdum. Normal doğum hepsi ameliyat kıyafeti giydirdiler sadece alt taraf açık oluyor 😘
NeseA Annecikkkk111 canım doğuma az kalmış inşallah doğum pozisyonu alır Rabbim yardım etsin inşallah 🤲🏻😘
HavvaGuzey mercanmeb doğum anında diyorsun sanırım canım elbiseyi geri çektiğim için kan olmadı bacaklarımı örtüler
Bifat1 Bende post açtım ama kimse yazmamış buraya yazıyım bende bari Bezmialem Vakıf Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi Doğum yapan var mııı 💕
mercanmeb HavvaGuzey evett aynen öyle doğum anı canım 🥰 anladım teşekkürler o zaman bende geceliğimi götüreyim
HavvaGuzey mercanmeb evet canım kesinlikle götür bu arada çorap da götür neden bilmiyorum ama temmuz ayı olmasına rağmen benim ayaklarım çok usumustu
Pinpirikanne Ben ogluma 2016 da yaptgmda devlet hastanesinde..bi tayt giymistm ustune bi tunik giydim tayti cikardm o tunikle yaptm hcbi yerimi ortmediler dikişleri atana kadar donmustm zor dayandm…durum olursa ikincide ozele gdicem kesinlikle ..ozel bambaska