Peri27 Evlendikten sonra adet sancim 2 kat artdi.sizce neden ola bilir kizlar? Benim gibi olan varmi?
Sureyya1 Peri27 yeni mi evlendiniz adet agrisi bendede devam ediyo hic azalmadi bile doktoro gittim muaynemi oldum cok sukur bisey cikmadi ama siz yinede bi gidin gorunun genelde normal bazi kadinlarda boyle oluyo
Peri27 Sureyya1 evet canim agustosta evlendim o zamandan beri daha bir cok agriyor. Gidicem insallah doktora