Cagla0707 Merhaba hanımlar,böbreğimde 21 mm büyüme var ve strent takılacak çok korkuyorum erken doğum riski varmış ben 23+2 günlük hamileyim haftam erken olduğu için çok korkuyorum 😢 bu durum başına gelen var mı ?
mervegemen- Cagla0707 bende var böbrek büyümesi. Çok ağrıyor bazı zamanlar. Umarım devam etmez ne olacak bilmiyorum. Geçmiş olsun korkma baskasi da vardi daha once yaptıran. Dogumdan sonra çıkarmislardi öyle dedi insallah birsey olmaz.benimde daha dogumuma var bende korkuyorum.
Edibeda Cagla0707 merhaba bende şuan 32+5 günlük hamileyim böbrek büyümem 20. Haftada tespit edildi 20 cm di stent takılacak dendi ben istemedim boş su içtim ve yürüyüş yapmaya başladım sık sık çok şükür bugüne kadar geldim hayla da aynı şekilde günde 3 litre su içip yürüyorum sonuna kadar taktırmıycagım sizde biraz zamana bırakın bi bakın büyüme durabiliyor çünkü
Yasemincee Cagla0707 Korkma bende 26 haftalıkken yaşamıştım sürekli hastane de yatıştaydım ama oğlum bırak erken doğmayı geç bile doğdu. Allah yardımcın olsun doğumdan sonra geçiyor. Böbreklerin normale dönüyor ☺️
Cagla0707 Kelebekmadam evet agrım oldu büyümeden dolayı enfeksiyon oldum antibiyotik kullandım enfeksiyon geçti fakat büyüme devam ediyor 10 gün içinde stent takılacak
Cagla0707 mervegemen- ah ah 😢 Allah yardımcımız olsun doktor uyuşturma taraftarı degil kısa sürüyor diyor ama ben korkuyorum işte
mervegemen- Cagla0707 uyusturursa bile yuzeysel olur ben 1 ay oncebi operasyon gecirdim yuzeysel uyusturdu. Sadece igne acisi cektim bayaa acidi. Ama uyusunca gecti hic birsey hissetmedim.
Cagla0707 Edibeda genişlemenin durma ihtimali var o zaman bi on gün içinde tekrar kontrole gideyim büyüme devam etmediyse bende olmayayım işin ucunda böbreği kaybetmekte var onda düşündürüyor insanı allahım hepimizin yardımcısı olsun inşallah sizin doğuma az kalmış rabbim yardımcınız olsun inşallah
Edibeda Cagla0707 bende her hafta kontrole gidiyorum öğrendiğimden beri sizde öyle yapın çünkü stent de riskli telin içerde enfeksiyon kapma ihtimali var bu sakıncalı bebek için onun dışında ameliyat esnasında narkoz da vermiyorlar canlı yapıldığı için sancıya sebep oluyor Buda erken doğum riskini artıryor ve stent takıldıktan sonra da agrı yapabiliyor her ayda stentin değiştirilmesi gerekiyor daha 21 haftalıksınız 3 kez ameliyat olmanız gerekecek bu şekilde Allah yardımcınız olsun
Cagla0707 Edibeda 3 ayda bir değiştiriliyor diye biliyorum ben doktorum da öyle dedi bugün sizin doktor her ay mı dedi
Edibeda Cagla0707 evet benim doktorum 3 ayda bir önermiyorum enfeksiyon olma ihtimali çok yüksek risk alma dedi
Cagla0707 Yasemincee size takıldı mı peki acı oranı yüksek mi uyuşmadan yapılıyormuş 😢 sizin adınıza çok sevindim darısı başıma inşallah saglıkla zamanında gelsin minik kuzum
Kaderx Cagla0707 Bnmde böbrek genişlemesi oldu çektim acıyı sonra geçti şükür çok zordu stent fln denmedi
Etraa Cagla0707 bende de 30. Haftamda 2 böbreğimde büyüme olmuştu. Sağ böbreğin ağrısı olmuyordu ama sol böbrek ağrısı kıvrandırıyordu beni Ürolog ve kendi doktorum stent takabiliriz ama erken doğumu tetikleme riski var onun yapmayalım dedi. Ben de istemedim zaten yapmazdım da. O ağrıların başladığı hafta bir sürü antibiyotik kullanmaya başlamıştım. Ondan kaynaklandığını düşünüyorum çünkü o hafta sonunda antibiyotiği bırakınca böbrek ağrım geçti. Tekrar baktırmadım açıkçası zaten hamilelikte olağan bir durummuş böbrek büyümesi. Yine de Acısını biliyorum çok zor dayanamayacak gibiysen taktır kendine eziyet etme bence
Cagla0707 Etraa aslında acı sadece ilk olduğu zaman oldu şuan pek agrımıyor üstüne yatınca yada doktor bastırınca agrıyor hatta agrı geçince dedim kesin küçüldü geri fakat doktor 21mm olmuş dedi 😢 10 gün bekleyeyim büyüme devam etmezse eğer takmayayım bende dimi baktım son çare o zaman takayım
Filiz1 Cagla0707 merhaba benimde böbreklerimde genişleme oldu sol 24 mm sağ 30.9mm idrar enfeksiyonum cıktı oda düşmeyen ateş yapıyodu bende ürolojiye gittim hemen yatışım yapıldı 5gün hastanede yattım enfeksiyonum gecti parol ve antibiyotik hap veriyorlardı 1 litrelik serumda veriyorlardı hergün öyle taburcu oldum yatışım yapılırken tedavim iyi gitmezse stent takacaklarını söylemişlerdi ama cok şükür tedavim iyi gitti atlattım
Cagla0707 Filiz1 30 mm’de kesin takılıyor deniyor demek ki her doktor farklı bir yol izliyor bende taktırmak istemiyorum ama böbrekte geri dönülmez hasarlar bırakıyor dedi bugün korktum bende 😢😢 zaten çok çok zor bir hamilelik geçiriyorum sürekli hastanelerdeyim
Kaderx Cagla0707 canım acile gidip serumlar yedim zar zor geçti kaç mm bilmiyordum. Sanki bobreqim kesiyorlar gibi bir acıydı ve idrarimdada kan çıktı o böbrek genislerken. Bol dua ettim agliyordum
Etraa Cagla0707 hakkında hayırlısı olsun kuzum. Normalde doktorların ne derse onu yap derdim ama sen biraz daha sabret bakalım durabilir büyüme inşallah. Bolbol su tüket günde 3-3.5 litre. Çok az limonda katabilirsin suya daha kolay içebilirsin hem. Hamilelik neler yapıyor bize sağlıklı bir insandım yaşamadığım şey kalmadı. Geçecek hepsi inşallah
Filiz1 Cagla0707 benimde başta sizin haftalarınızda iken inanılmaz sol tarafımda 1 hafta ağrı yaşadım üşütmüşüm sandım sonra 27 haftalık oldum bu defa sağ tarafım daha cok ağrıyodu beraberinde ateşimde cıkıyodu kontrolüm vardı doktoruma söyledim oda baktı böbreklerin genişlemiş dedi ürolojiye git dedi gittim dediğim gibi tedavim uygulandı 5 gün sonra taburcu oldum
Cagla0707 Filiz1 takma taraftarı olmamış sizin doktor ve şükür atlatmışsınız inşallah bende atlatırım 🙏🏻🙏🏻
Filiz1 Cagla0707 bende takacaklar diye cok korkuyodum ilaclarla düzeldi demek ki bende 30 haftalık oldum resmen zehir gibi gecti gebeliğim 3 aylıkken 3 defa arayla kanamalarım oldu korkarak acillere koştum gebelik şekerim cıktı böbrek genişlemem cıktı hastanelerde yattım 7 aydır sürekli yorgun halsiz hasta gibiyim ilk gebeliğim ve hiç iyi gecmedi Rabbim yavrularımızı sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin her cefaya razıyız 🙏