gl12cn34 ablam.. bir dis gebelik 2 tane de sizin gibi 11 haftalik kontrole gittiginde kalbinin durdugunu ogrendi, 3 kaybi vardi, cok uzuluyordu agliyordu, bana artik bebek demeyin demisti en son. Sonra hic beklemedigimiz bi anda hamile oldugunu ogrendik, doktora bile gitmek istemiyordu ayni seyi yasayacam diye. Ama dunyalar tatlisi bi oglu oldu, iki yil sonra gene hamile oldugunu ogrendi ve simdi gene dunyalar tatlisi bi bebisi var. Yani demem o ki, umutsuz olmayin, herseyin bi zamani var. Siz allaha guvenin.