esmerbomba Merhaba guzel anneler, anne adayları.. 15+1gunluk gebeyım ve 2 gundur akşamları midem bulanıyor ve çok baş ağrısı çekiyorum sizce bu normal mi? Ne iyi gelir ne yapmalıyım? Hepinize teşekkurler.. 🌺🌺
yigitegenin_annesi esmerbomba evet normal çünki hamilesin😂 bulantı lara ne yapsan da geçmez ilk 3 ayu atlatınca geçer inş ikinci tirmestere geçince bqş ağrisi içinde parol kullanabilrisin ama sürkli ve fazla kullanma
Civcivinannesiii esmerbomba canm bas agrin migdene vuruyo olabilir benm oyle oluyo hep cunku.. Bana verilen tavsiyeyi vereyim bi pamuga limon kolanyasi ve karabiber dök ve basina sar o agrisini alir banada burdan tavsiye vermislerdi ise yaramisti☺
yigitegenin_annesi esmerbomba hamilik zor geçer çok ağrin vs varsa doktora git mide bulantısı ve baş ağrisi için ilaç yazar hafifletebilri bu şekilde
esmerbomba yigitegenin_annesi bulantı ilacım var çokta ağır gecmıyor hamılelık sadece baş ağrısı zorluyor benı