esmerrmm Kizlar 20 gunluk bebege az birsey humana rezene cayindan icirilirmi gazi varda rahqtlasin diye
Kucugumm0 esmerrmm ben taneli kimyon aldım ondan kaynatıyorum hem kendim iciyirum hem 1 cay kasigi kadar bebegime iciriyorum
Deletedmom9823 esmerrmm ben rezene anason ve kimyon çayı veriyorum doktorumda biliyor kendisi verebilirsin dedi ztn gaz için rahatlatıyo
esmerrmm kivirciginannesi kimyon derken rezene kimyon cayi var bebekler icin bnde duymustum onu demek istedi heralde
Deletedmom9823 esmerrmm evet ama hepsini bir değil yanlış anlama yani bigün biri başka bigün biri 2 çay kaşığı fln
esmerrmm ogretmen_anneee doktorum asla birsey onermiyor bebek icin pisik olunca bile kendiliginden gecer diyor oyle kendi geciyor
Heather esmerrmm 4 yaştan önce rezene asla önerilmiyor. 2018 yılı pediatri kongresinin konukarındandı. Netten bakabilirsiniz. İnstagramda ali fuat serpen var onun profilinde açıklama var geçmiş gönderilerde.
Dmlkdr esmerrmm etrafımda iki arkadaşım ve görümcem bebeklerine doğduğundan beri bir kaşık veriyor okadar rahat uyuyolarki nasip olursa bende alcam sağlıkla gelsin kızıma mutlaka kullancam gazı olmasa bile çok rahatlatıp uyutuyor
Nur06sena Dmlkdr rahat uyusun diye mi vereceksiniz gerçekten. Bırakın gazlı bebek olarak büyüsün gazı varsa da ona uygun damlalar var. 3 haftalık bebeğim var nasıl kıyıp verebiliyorsunuz gerçekten inanmıyorum. Anlamış değilim.
Dmlkdr esmerrmm rezene önerilmiyor denilmiş ama hümana rezene artı kimyonlu değilmi dediğiniz turuncu kapak?