Güzel anneler , yeni doğum yptım . Basür var . Hem bebeğime hem basür için en doğru beslenme şeklını ıstıyorum . Yani siz emzirirken ne yıyorsunuz , ne yemıyorsunuz ? Basür var dıye ekmek yemıyorum kabızlık olmasın dıye . Ne yıyebılırım ? Ne içebilirim ?