rojda2121 Melikeakarsu benimde cok vardı her tuvalette ic camasırımı kontrol ederdim acaba adetmi oldum diye iki aydan fazla surdu 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Leylaelisa Herkesin hamileliği farkli oluyor şiddetli ise git hastaneye aklinda kalacağına için rahat etsin bence benim 21+4 hala arada adet sancısı gibi kasıklarımda ağrım oluyor fakat uzun süreli ve şiddetli değil