annesinin_beybisi kızlar belim ağrıdan kopuyor baska belirtim yok ama regl doneminde belim agrimaz sırtım agrırdi sizce test yapsam cikar mi yarın
annesinin_beybisi annesinin_beybisi 2 aydır plansız yumurtlama takip etmeden deniyoruz biraz kafamızı dağıtalım akışına birakalim dedik asiri bel ağrım var merak ettim acaba olabilir mi diye
hepoyleolurzaten annesinin_beybisi Ne kadar güvenilir bilmiyorum herkeste aynı olur mu ama ben 6 gün kala kaset testte çok silik bir çizgi ile öğrenmiştim 🌸
Tubaa-06 annesinin_beybisi hassas gebelik testleri var adete 6 gin kalaya kadar cikiyor ondan deneyebilirsin
annesinin_beybisi Tubaa-06 valla canım senelerdir onlardan yapıyorum hep negatif artik para verip almiyorum onları ucuzlarından var evde ondan yapicam yarin sabah yapicam bakalim☺
minipanda Momandchildren on gün kala hangi markayla öğredniz degeriniz kaçtı yumurtlamanızmı erkendi acaba?
Birmelekbiranne annesinin_beybisi Umut vermek gibi olmasın ama bende bel ağrısıyla anladım çünkü adet dönemi ağrımdan farklıydı ve 5 gün kala kaset testte silik çizgi ile öğrendim ve inanmazsın bende de öyle akışına bıraktığım zaman oldu ☺️
annesinin_beybisi Birmelekbiranne evet benim de adette hep sırtım ağrır 1 kez kimyasal gebelik yaşadım onda bu sekilde belim agridan kopuyordu 2 aydır artik olmuyor tüp bebege kadar biraz kafamizi dinleyelim dedik insallah vardır yarın test yapixam ama 5. seneye girdik pek umudum yok 🙁
ay-se annesinin_beybisi belki başka birşeyden de ağrıyor olabilir yada enfeksiyon da olabilir ama inşallah gönlünüze göre olur ♥️♥️
annesinin_beybisi ay-se evet enfeksiyon neden bilmem şu sıra çok var bende galiba çünkü sürekli sarı akıntim geliyor ama bende çocukluktan beri enfeksiyon var bel ağrısı yapmıyordu o yüzden bir tık umutlandim 🙈