Asillaslan 19+6. Haftada detaylı ultrasona gittim küçük olduğunu ve bir böbreğini göremediğini söyledi bu durumu yaşayan var mı acaba gözükmesi normal midir
birmavihikayesi Asillaslan normal de 23.haftada yapılıyor çok erken olduğu için normal görmemesi korkma
Asillaslan Civcivinannesiii erkenmiş ama ben gittim acaba bir sonrakinde böbreği gözükür mü acayip taktım kafama
Civcivinannesiii Asillaslan keske zamanini beklseydiniz daha olusmamis bile olabilir. Detayli haftasinda bi kac hafta sonra tekrar gidin insallah sagliklidir hersey
aylkkdn Ben de 20+4 te girdim detaylıya sizden 5gün sonra çok da erken değil dataylıya girdiğiniz tarih ama sıkıntı olsa doktor söylerdi sıkıntı yoktur diye düşünüyorum
aylkkdn Asillaslan Asillaslan valla ekstra bir şey söylemedi 🤷🏽♀️ yani bilemiyorum göremese söylerdi heralde