Gamzenur124 Gmz-aykt anladım çok fazla ağrınız olmaz umarım yani aslında olsa bile o kadar abartılacak bir ağrı olmuyor inanın geçiyor kısa süreli bir belirti oluyor sadece korkmayın 😊
anonim34 Nur87 benim yaptırdığım yerde de öyle bir arkadaşa denk geldim ne bilim keşke başında her şey yapılsa