Busss_ Arkadaşlar nst ne zaman girliyor çok merak ediyorum erken doğum riski olanlara nst sokuyorlar mi
Busss_ Kubra3525 anladım canım o zaman yarın 32 haftalık olacağım nst bağlamış olurlar sanırım cuma gideceğim
Ufuk 34+6 haftalıkta girdim 15gun sonra Gine gitcam Gine gircam 34. 35 haftalik ken giriliyomus galiba