Meryrel Arkadaşlar selam 37 haftalıgım ama bebek 39 haftalık görünüyor hangi haftayı baz almalıyım dogum tarihini gitsem doktor söylermi 1 hafta gitmemeye karar vermiştim gitmelimiyim
hugeeyedgirl Meryrel çok ileri haftadasınız, bebeği düzenli takip etmeniz çok elzem. Aksatmadan gidin mutlaka.
Sogancik Meryrel doktorum doğum tarihini ultrasondaki ölçüme göre veriyoruz demişti. Burda da çok okumustum bebeğin ilerde olması durumunda doktorun çok beklemez erken doğar dediğini. Kontrollerinizi daha sıkılaştıin en iyisi siz.