MelH Kizlar Perşembe gününe sezeryan günü aldık bugün kontrolümüzde 2 cm açıklığım olduğunu soledi doktorum perşembeye kadar beklermi yoksa acil gidermiyim acaba diye merak ediyorum 2 cm açıklıkla evde bekleyen varmı