36+2 haftalık hamileyim . 1 aydır eşim yemekleri yapıyordu kahvaltı hazırlardı. 3 gündür yok. Yemek işleri bana kaldı . Çok ayakta durdum temizlik falan yaptım . Komşular dışarı çağırdı kamelyada oturduk evimiz 5.kat asansör yok . 2 defa tuvaletim geldi indim çıktım . Ondan mı bilmiyorum. Çatı kemiklerim çok ağrıyor sünnet çocuğu gibi yürüyorum . Bunlar mı sebep oldu normal mi doktora yazmalı mıyım ? Doğum falan başlamaz demi eşimde yok .