Yarenn92 bennn
Adetimde düzensizlik vardı hormonlarimda hiçbir sorun yoktu sadece tembellik var demişti doktorum ama güzel yumurtalarin da var demişti.
Evlendiğimizden beri hic korunmamistik olmuyodu. Evlendikten 5 ay sonra falan doktora gittim böyle teşhis koydu.
Folik asit bide bi bardak suya dökülen toz bi ilac verdi proxywomen diye
Hemen adetim duzene girdi 2 ay sonra hamile olduğumu öğrendim çok şükür 🙏