Azramm33 Arkadaşlar cocuklar ve bebekler için kullanacağım oda nemlendirici varmı kullanıp memnun kaldığınız marka var mı ? Lütfen yardımcı olun ??
Valide Azramm33 bebelerimiz henüz dünyaya gelmedi ama evimiz merkezi sistem çok sıcak oluyor o yüzden kendimiz duramıyoruz yukka marka kullanıyorum hepsiburada yurdışından almıştım 2 yıl oluyor yaklaşık severek kullanıyoruz 🌸
Asyaveannesi36 Azramm33 gold Master almıştı kızkardeşim o kullandı şimdi bizim bebiş olacağı İçin bize verdi, o çok memnundu 😌
Valide Azramm33 buyfun marka var tıpatıp aynısı arkadaşıma aldım hediye o da 1 yıldır kullanıyor aynı şekilde 💋