deletedmom209 Lonelinesss bizde karılı kocalı arsızız oğlumuz da arsız her ultrasonda açıyo bacakları ayıp diyorum doktor kadın diyorum yok doktor fotoğrafını bile çekti maykın bak diyo kız verirlerse alma
SemraCantrkCokun deletedmom209 o çok vahim bir durum olduğu için özellikle belirttim. Hele bi de başlık olunca. Yoksa normalde pek yazmam, etmem. Sizin hatalarınızı, yazım yanlışlarınızı buraya sıralasam muhtemelen sabahı bulur☺️
Sedefcann08 deletedmom209 hah aynisini canim bugun ben yaptım inanırmısin 38 beden giyen ben suan 44 u gectim 22 kilo aldim kendimi tanıyamıyorum fil gibi oldum resmen
SemraCantrkCokun deletedmom209 evet haklı olabilirsin lakin benim de işim bu. Algıda seçicilik diyelim😄
deletedmom209 Sedefcann08 ilerde oğlum eve kız getireceği zaman bunları anlatıcam ona ben senin için nelere katlandım diye
SemraCantrkCokun Lonelinesss lütfen ya amacım polemik yaratmak değil. Soyadım, kayıt olurken Facebook’tan kayıt olduğum için program otomatik olarak bu ismi verdi. Benlik bi durum değil yani. Yoksa soyadımı neden yanlış gireyim.
deletedmom209 Lonelinesss en son orta okulda böyle bi sevgilim vardı cümlenin sonuna nokta koymadım diye terk etti beni tdk ya kinliyim o günden beri 😀
deletedmom209 SemraCantrkCokun bende diyorum niye geç yazıyo bu kız meğer noktalamalara dikkat ediyormuş
deletedmom209 Lonelinesss arada kaynamasın arkadaş neden yanlış gireyim soru cümlesinin sonuna nokta koymuş