Ruken1234 Ahtapotun anneliği hiçbir canlının anneliğine benzemez Dişi Ahtapot çiftleşmeden sonra bir oyuk bularak oraya yerleşir Yumurtlamaya başlar ve yumurtlama işlemi bittikten sonra kuluçkaya yatar Yumurtalarını yuvanın tavanına çengelle asar gibi dizer Yumurtalara devamlı su pompalayarak onların temiz kalmalarını sağlar Her ne pahasına olursa olsun yuvasını terk etmez Yavrular yumurtadan çıkmadan açlığa dayanamazsa birkaç kolunu yer ve bu şekilde tüm yavrular yumurtadan çıkıncaya kadar hayatta kalır ve yumurtaları korur Ancak uzun süren kuluçka dönemi onu aç ve bitkin bırakır tüm yavrular yumurtadan çıkınca o da yuvasında can verir Hayata yeni başlayan yavrular için anne ahtapotun cansız vücudu yaşama tutunmaları için iyi bir besin kaynağı olur Bu yüzdendir ki hiçbir dişi ahtapot yavrularının büyüdüğünü göremez ... 💪🏻Çok etkilendim sizinde okumanızı istedim..
SemraCantrkCokun Ruken1234 oda anne ne yaa Allah aşkına! Şu “da” yı ayrı yazmak çok mu zor. Oda anne. Hangi oda? Oturma odası mı? şu yazdıklarınıza biraz dikkat edin. Sonra gelip dalga geçiyorlar. Belki de haklılar.
Ruken1234 deletedmom209 çok acımasızsın ben sadece beğendiğim bişeyi paylaşmak istedim ve sen heryerden çıkıp bencilce yorum yapıyorsun 😓
deletedmom209 Ruken1234 gereksiz bi posttu şimdi bu bana laf ediyosun sen biz ahtapot kadar anne değil miyiz bende bebeğim için mankenliği bıraktım mesele fedakarlık mı 🤷🏻♂️😉
Sedefcann08 deletedmom209 çok büyük iş yapmışsın sanki kizcagiz bursey paylaşmış. Burdaki mesaji anlamadan kotu yorum yapmakta moda oldu
deletedmom209 Ruken1234 efemefe yle lonelines i etiket yapamadım etiketler misin sana zahmet sana bi çökelim biz
Deletedmom15257 Ruken1234 ya arkadaşım neden formu gereksiz meşgul ediyon deletedmom209 ya kuzum.ne yapıyolar ya baksana özel konuların yerine geciyo
deletedmom209 SemraCantrkCokun ahahahahaha ahahahahahahahahahahahahaha ahahahhahah yarıldım cahil işte nerden bilecek 😀