Hatice_alkan42 Arkadaşlar hamileligin de bu iğneden kullanan var mı kan pıhtılaşmasi yapıyormuş diye duydum doğru mu
mucizegebelik6 Hatice_alkan42 off cok sacma sakin doktora da bunu söyleme gerçekten çok tepki alırsın ben kıllanıyorum cunku lekelenmem var benim gibi olanlara bu igne veriliyor ve eğer kan sulandırıcı kullanan varsa onu da bıraktırıyor.
gldn065807 Hatice_alkan42 canım bu düşük önleyici iğne niye pıhtılaşma yapsın benim kanama alanım vardı kan sulandırıcı kullanıyordum onu bile bıraktirdi 🙄
FusunF Hatice_alkan42 kim söyledi bunu peki ben kullandım öyle bir durum olsa doktor vermezdi doktorlar veriyorsa bir zararı yoktur yoksa neden versinler
Hatice_alkan42 mucizegebelik6 ciddi misin yaa içimi içimi yedi biliyor musun hamile oldugumdan beri kullaniyorum doguma kadarda kullanacak mișim böyle bisey var mı hani Bi kaç kere değilde sürekli kullanan larda oluyormu acaba
Civcivinannesiii Hatice_alkan42 10 haftadir kullaniyorum doguma kadarda kullancak gibi duruyorum kanama alanim vardi doktor pihtilasma ignesini bile biraktirdi… cevreye degil doktora inanin
mucizegebelik6 Hatice_alkan42 doktor neden kullandırıyor Peki benim gibi kanama sıkıntın falan mi var yoksa tup bebek misin
Hatice_alkan42 Civcivinannesiii bende doğuma kadar kullanmam gerek erken doğum riskim var ve korktum bende çok sağol bilmiyordum
Hatice_alkan42 mucizegebelik6 kalp rahim var bende düşük tehlikesi vardı o geçti şimdi erken doğum riski var dedi doktor doğuma kadar kullanacakmisim yani hayır tüp bebek değil cnm normal yolla
FusunF Hatice_alkan42 söyleyen doktor değilse bence takılma yanı ben kullandım sonucta bir sıkıntı yaşamadım
mucizegebelik6 Hatice_alkan42 anladım canım benimde riskim var 3’gune bi kullanıyorum 13 Haftaligiz bakalım
Feyzabeyoglu Hatice_alkan42 ben kullandım 4 tane vuruldum Hic öyle bir şey duymadım Hangi doktora kullanıyorum desem de bana öyle bir şey demedi 🙄
Boesie Hatice_alkan42 Cok fazla kanamamdan dolayi 15 hafta kullandim cok fazla vuruldugum icin apse ve agri yapti kalcamda fakat faydasi buyuk.