FermnGulstn Bnm doğumum biraz farklı çünkü farkinda olmadan çoğu aşamayı geçmişim bi baktım yavrumun kafasi ama O çok korktuğum doğumu gerçekleștirdim Allahima şükürler olsun. Sabah 6 gibi pembemsi bi kanama gördüm nişan sandım akşama doğru kanama arttı endişelendim tabi yakınlarıma tek tek sordum. Bence suyun gelmeden gitme seni orda mahfederler falan filan dediler eşimde ne kadar zorlasa da gitmicem dedim. Yalnız sabah uyandığımdan beri belimde adet ağrısı vardı normal karşıladım doğum aklımın ucuna gelmedi çünkü daha 36 haftaliktik. O gün bide eşimin amcasının kızının kınası vardı herkes kınaya gitti tabi bn gidemedim Sonra akşama doğru on dakkada bi afedersiniz dıșkımı yaptığım yere baskı hissetmeye başladım bnde her bu baskı geldiğinde tuvalete çıkıyorum ki sanci olduğunu bilmiyordum dıșkım geliyor zannedip ıkınıyorum. Neyse böyle on defa fln devam etti eşimi aradım oda düğündekileri aradı herkes eve geldi ağrım ( yani dıșkımi yaptığım yere sanci iki dakkada bir geldi) arttı tekrar lavaboya gittim suyum patladı o an bi sıcaklık hissettim ve şiddetli bir şekilde patladı. Suyum geldi dedim herkes bi telaş bn ise doğurmaya niyetim yok çünkü daha hazır değildim. Aldık çantaları koyulduk yola yine bn hariç herkes telaşlı çünkü çok büyük bi sorunumuz vardı çünkü planladığımız hastane bize baya uzaktaydi hem suyum gelmişti hemde ikinma hissim vardı oraya gidemezdik bize yakın bir hastaneye gitmeye mecbur kaldık gittik sedyeye alır almaz bi sıcaklık hissedip geliyor dedim hemen masaya aldılar doktor yoktu ebe vardı başı görünüyor ikin dedi bir iki ikindim sadece kafası çıkabildi çünkü açılmam bittiği için ikinamiyordum ve gücüm yoktu kesmek zorunda kaldı kuzumu çıkardılar fln beni aldıktan sonra burnunun yamuk olduğunu farkettik başka hastaneye götürün dediler ama hafta sonu olduğu için yarını bekliyoruz. Bnm normal doğum hikayem bu Rabbim herkese kolay doğumlar nasip etsin inşaAllah. =((( sizden ricam çocuğu veya yakını burnu yamuk doğan oldumu olduysa tedavisi varmi nasıl bir süreç oluyor???
aysezufermiray Öncelikle Allah analı babalı büyütsün canım mutlaka tedavisi vardır bebişin burnu şu an et zaten yumuşacık hemen düzelir korkma tek bir doktora bağlı kalma tıp fakültesi hastanelerine götür profesörler baksın bebişine inşallah düzelir 🙏🏻🙏🏻🙏🏻👼🏻