Sevgiylm34 benim de uygulamaya göre 3 günüm var ama normal doğum istemiyorum bebeğim 4kiloyu geçtiği için.Zaten doktorum da salı günü 4 kiloyu geçtiyse sezeryana alacak ama o güne kadar bebeğim beklemez ve doğar diye aklım gidiyor.Sezeryandan da sonrasındaki anlatılan ağrılar yüzünden korkuyorum.Ne zormuş gerçekten ya sadece korkuyorum