Cansuuyu Sevgili anneler , Henüz 11 haftalık hamileyim ve 12. Haftamda bildiğim kadarıyla ikili tarama oluyor ve ben randevu bulamadım geç gittiğimiz de bir sorun oluyor mu bir bilgisi olan var mı ?
Asyaveannesi36 Cansuuyu zamanı geçtiğinde bakılmaz ☺️ Benim doktorum 12.hafta dolmadan gel dedi özele gittim ben devlette yer bulamadığım İçin 🤦🏻♀️
seseliii Cansuuyu 12+4 te gittim özelde yaptırdım ben bu çarşamba günü ise sonuçları almaya gideceğim 🧿🤲
Zuleyha_busra1 Cansuuyu banada kendileri 6 haftadan randevu verdiler ikili tarama icin tam 12. Haftada olacak
Gizemin-minnakI @“Cansuuyu” evet bu taramaların bi süresi var 14. Haftaya kadar diye biliyorum . Sonrasında ikili değil üçlü bakarlar . Onu da önermem. İkili daha doğruluk oranı yüksek . Üçlü tarama daha eski yöntemle yapılıyor yanılma payı bi tık daha yüksek diye biliyorum. 16. Haftada yapıyorlar .
mucizegebelik6 Cansuuyu evet 13. Hafta da almıyorlar randevu bulamazsan ya nifnty testi yaptırırsın ya da 3lü tarama