zhv ne yazıkki oluyor bende 3. Gün sonunda çıkmıştım. Bol su ve sebzeli beslenmeme rağmendi. Benim kesim yoktu ama yırtığım vardı makatıma yakında değildi ona rağmen korkmuştum beni türk kahvesi çıkarmıştı lavaboya. Biraz sabredin ve imkanınız varsa alaturka tuvalete girin