Crn_32 benim hep oyleydi. 30. Haftada kahverengi lekelenme ve uzerine 4-5 kez pembe akintilar geldi ilac bile vermedi eski doktorum. Ve benim 29. Haftada donmustu zaten bebek. Kasilmalarim 26.haftada basladi cok sık olmamakla birlikte. Son 2 haftadir kasilmalarim asiri artti, Bacagima kramp giriyodu yuruyemiyodum hala da oyleyim bu magnezyum eksikliginden oluyomus. Vajinamda kum torbasi tasiyo gibiydim hep. Pazartesi 38. Haftamin ilk gunu olacak ve sali doguma giricem. Bebek hareketli oldugu surede hicbiseyi kafaya takmadim ve kendimi pek yormamamaya calistim.