Hilaliii Kızlar 3 gün oldu sezaryen dogum yaptım sütüm gelmiyor ne yapcam nasıl süt gelmesini sağlıycam var mı önerisi olan şunu yap kesin gelir diyen
Dilekcnkn Hilaliii Benimde 6 gün oldu iki göğüsten 30 cc kadar gelmiyor , anne çayı , bestlak damla , promalt şu an hepsini deniyorum etkisi ne zaman olur bakalım tahin helvası alcam birazdan oğlumda yoğun bakımda süt lazım ama bende süt yok
Nnurdan Hilaliii hurma,bulgur pilavı, bol su malt içecek bol yeşillik yiyip içemem lazım düzenli cnm sabret sık sık emzir ılık duşlar al gelir ALLAH ın izniyle
zhv Hilaliii sabah akşam bir tane bi iki gün düzenli için ve ek ile sık sık sağmaya çalışın. Ama en önemlisi gelecektir rahatlığıyla stres yapmamak. Süt için en güzeli sakinlik sanırım
yigitegenin_annesi Dilekcnkn siz dün post açmiştiniz yardımcı olmak için resim yüklwsim forma geri döndüğümde postunuzu göremedim fotoyu atıyorum Hilaliii süt için faydalı olur umarım deneyin Burda bir anne paylaşmişti sütüm iki gün içinde geldi fln dedi lazım olur diye ss almiştim eczaneden reçetesiz alınabiliyor
pitircikannesii Hilaliii bende 2 gun once yaptım benımde cok gelmıyo kasılma sakın sekerlı seyler ye ıc bol sıvı tuket guzel beslen az az gelıyo
Seda6019 Hilaliii gelir hiç sıkıntıya sokma kendini. 17.günümdeyim bende o zamanlar insan stres oluyor ama geciyor
Ceylanarsln Hilaliii evet kesinlikle cook iyi sut yapiyor annem her hamileliginde icmis ve hic kesilmemis bende 38. Haftadayim 36’dan beri iciyorum ve simdiden masallah sutum var
kivirciginannesi Hilaliii bol su ve uyku. Ayrıca sütüm gelmiyor demek gerçekten iyi gelmiyor. Sıcak bişeyler içip yatın. Benim 5. Gün fışkırıyordu resmen