Nesliihannn Arkadaslar ozel hastanenin aciline gitsem gebeyim suyum mu idrarim mi anlamiyorm ucretlimidir ozel hastanenin aciili
yasemiinorhn Nesliihannn üstte kalsın diye yazıyorum da yine de ücretli olacağını düşünmüyorum acilen giriş yapıyorsun sonuçta
yamacinannesii Nesliihannn Özel hastanelerde gerçekten acil bir durum yoksa bütün işlemler ücretlidir örneğin bi trafik kazası hayati risk oluşturucak yaralanma ciddi zehirlenme vb sizin durumunuzda da büyük ihtimalle ücret alınır
Sedarda Nesliihannn Gecen aksam kanamam oldu acile gittim,cikarken sadece vurulan ignenin ucretini odedim 10tl
baharelifbbasdag Melek3 Muayene 235 TL o da herşey hariç sadece doktorun yanına 235 e çıkıyorsun Allah’tan doktor insaflı da dışardan tahlilleri kabul ediyor yoksa batmıştık🙄😂😂