Herkese selam 🫂
Emzirme sütyeni almaya gittim; bir mağazada kendi bedeninizin C-D kaplısını alın dendi, arkadaşa sordum , bir-iki beden büyük seç dedi. Bu emzirme sütyeninde doğru alışverişin püf noktası nedir? Emziren annelerimiz bi yardımlaşalım lütfen 🥺