gldn065807 canım benim açlık 92, 1.saat 181, 2.saat 165 çıktı diyetisyene yönlendirdi doktorum 3 haftadır ne dese yapıyorum menü ölçülerim gayet doyurucu sadece patates, muz, incir vs gibi glisemik indeksi yüksek sebze ve meyveleri azalttı, şimdi açlık 82-85 civarı, yemek sonrası 1.saat 105-115 arası çıkıyor