Umudayolculuk36 Kafasinin duzlesmemesi icin sag ve sol tarafina yatirmalisiniz, emzirmeye/beslemeye kalktikca yonunu degistirmeniz gerekiyor. Yastikla kafasini oynatamayacagi icin bebeginiz kusma aninda bogulabilir allah korusun. O nedenle zaten sirt ustu yatirmamaniz gerekiyor bu nedenlede yastik gereksiz.