tgba715 ne demek istediğiniz herseyi sorabilirsiniz ❤️ çok memnun kaldım hemsireler ebeler hep güler yüzlü ve yardım sever ilk sancı gelince alt kata doğumhaneye geciyorsunuz açıklığa filan bakıyorlar yarım saat 1 saat içinde yanınıza birini alıyorlar tercihen bayan olsun dediler diğer hastalar da rahat etsin diye ama ben eşimi istedim tamam dediler eşim odadan hiç cıkmadı yarım saat bir saatte bir ebeler gelir nasıl oldugunu soruyorlar sürekli sonra doğum başladıgında doguma alıyorlar ordada bir ebe basımı kaldırmama filan hep yardım etti bana doğumdan sonra odaya aldılar nasıl emzirceğimi gösterdiler ben yapamadım gece hep çagırdım hep geldiler bir gece kaldım eşim ve amneö bekledi refakatçi de geldi sorun olmadı