Mummy_2 kilosu iyi mi benim bende bilmiyorum ki doktor kötü demedi gerçi ama 🙏🏻 her gün muz yiyorum kramplarıma iyi geliyor ılık süt içiyorum bide 34 de 2200 dedi doktor 35 de 2700 olmuştu o ara cici bebe yedim süte batırıp canım.Şuanda da beslenmem şöyle sabah kahvaltı mutlaka yapıyorum domates peynir yumurta çay içersem çokkk açık ve limonlu ara öğün olarak 1 muz yiyorum öğlen evde yemek varsa yiyorum yoksa 1 fincan kahve yanında kuru incir hurma ceviz badem yiyorum öğleden sonra tekrar acıkıyorum sade soda içiyorum yanında cici bebe 😂 akşam da sebze/köfte/balık/et varsa salata yoğurt ayran biri bunlardan 🙏🏻 Gece de yatmadan ılık süt bazen bal katıyorum içine böyle canım fix böyle besleniyorum diyetisyenim vermişti bu şekilde beslen diye çok kilo da almadım bu şekilde beslendim hep