T1402E aslında ultrason güzelse korkmayın benim de 2li testim riskli geldi. Kan değerimden dolayı. Kombine 406/1 biyokimyasal risk 61/1 ben perinatoloğa gittim 14. Haftamda bebek gayet sağlıklı dedi. Detaylı ultrason haftasında da aynı şekilde. Pazartesi doğumum var doğumda öğrenicem bebeğimin asıl durumunu ama ben hep sağlıklı olduğunu düşündüm inşallah da öyledir. Rabbim hepimize sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah, içinizi ferah tutun çok kişinin riskli geliyor. Doğruluk oranı çok düşük 🤗