Hamileliğimin ilk gününden beri burda paylaşılan yazılan durumlardan cok faydalandim simdi sira benim dogum hikayemde… 40+2 de muayene icin hastaneye gittiğimde 3 cm açılmamla yatışım yapıldi suni sanci verilmeye başlandı meryem ana otu bilmeyenimiz yoktur gerçekten inanın onun gücüne rahmin açılmasini kolaylaştırdığına, onun sayesinde açılmam 1 saat olmadan 6 cm ulaştı sık aralıklarla alttan muayene ediliyordum o sırada suyum patladı ,o anlarda kuran dinlendim ve icimden Rabbi yessir velâ tuassir Rabbi temmim bi’l-hayr surekli bunu okudum sancilarim git gide sıkılaştı tekrar alttan muayene edildiğimde 10 cm ulaştı 5 dk sonra doğuma iniyoruz dediler ilk dogumum olmasina ragmen suni sanci dogum surecim 5 saatte gerceklesti, iğneden kan aldırmaktan korkan ben normal doğum yaptım:) peki bu surece gelmek icin neler yaptım hic hareketli halimi bırakmadm sürekli yürüyüş, düzenli hurma yedim , plates topuna çıktım , aralıklarla da olsa ilişki , merdiven çıkma ve en sonunda meryem ana otu… ben yaptım faydasını gördüm , sizinle paylaşarak belki size de faydam dokunur diye burada bırakıyorm hikayemi :) :)