cansudrkk Gebeliğin 18. Haftasındayim sırt kısmımda sağ boşluğumda ağrı hissediyorum, bu durumu yaşayan başka anneler var mı acaba
Guler30 Haftamda sağ boşluğumda benim de agrim vardi 3 4 gun sabrettim enson iki büklüm kaldim agridan doktoruma gittim. Önce bobrekde buyume de şüphelenildi,bebek büyüdükçe organlara yaptigi baskidan olabiliyormus. Ama onda sorun cikmadi. Tahlillerimde landa ve idrar da enfeksiyon cikti maalesef 1 hafta antibiyotik kullandim sonrasinda gecti cok şükür. Bol su için agri geçmiyorsa ihmal etmeden bir tahlil yaptirin doktorunuza gidin