Tüp bebek değil de normal benim de 7 artı 0 günlükken gittim yani dün gittim 5artı 5 miş ama kalp atışı görülmedi ve gebelik kesesi içinde kanama mevcuttu bir hafta daha bekleyeceğiz dedi doktorum ne olur bilmiyorum sizi çok iyi anlıyorum inşallah sizde hayırlı güzel sağlıklı haberlerini alırsınız 🙏