PrensesFiona Nergissi kanaman yoksa bir sorun yoktur canım inşallah. Kimileri hiç bulantısız ağrısız geçirebiliyor hamileliği.
Esmaonur Nergissi hayır canım. Ben 13+2 haftalığım. Hiç bir belirti yaşamıyorum en başından beri. Bi sorun da yok ne bebekte ne de bende. Bence en iyisi böyle olması halimize şükredelim 😄