betul2145 mutlaka doktora görün canım bende ihmal ettim idrarıma kan karışmış çok ciddi enfeksiyon varmış ve doğuma 15 gün kaldı antibiyotik kullanıyorum hatta fitil bile kullandım 3,4 gün önce resmen yeşil akıntılarım oldu içim temizlendi doğumda bebeğe geçme riski varmış ayrıca doğduktan sonra seni emecek e sütünddn ona geçme riski de vardır