Kayra_2362 Anneminnos hemde nasıl bende 1 kasımı bekliyorum Rabbim evlat isteyenlerin hayırlısıyla kucaklarini bos bırakmaz inşallah
Ozioz Anneminnos Olmaz mı 1 Kasım’ı bekliyorum ben de Allah bekleyen, isteyen herkese nasip etsin inşallah 🌸
Anneminnos Kayra_2362 aminnn inşallah 🙏 bende çok heyecanlıyım 🤭🤗neler yaptınız ne zamandi yumurtlama günunuz
Kayra_2362 Anneminnos 16 sı ortaydı 18 i yüksekti iki günüde değerlendirdim bakalım artık hayırlısı 🙈🙈 senin peki
Anneminnos annesinin_beybisi inşallah önce siz sonra biz alırız güzel haberi 🤗erken gebelik testi yaptınız mı belirti var mı 🥰
annesinin_beybisi Anneminnos yok test yapmadim biraz daha geçmesini bekliyorum ama zaten olacağını da pek düşünmüyorum değerlendirmedik pek birkaç sefer plansiz oldu sadece ama yine de insan regl yaklaşırken bir umut diyor ☺ belirti bel ağrısı baska birsey yok 😊
Anneminnos annesinin_beybisi denk gelmiştir inşallah yumurtlamaya 🤗🙏bende uygulamaya göre değerlendirdim bıkac günü geçen ay kimyasal oldu kimyasal sonrasında daha kolay diye duydum umutlandim bu ay bakalım 🤭
annesinin_beybisi Anneminnos ben kasım ayında 1 kimyasal yaşadım 1 sene olucak daha hamile kalamadim ama insallah sen benim kadar beklemezsin canım ben zaten o kimyasal için de 3.5 sene beklemiştim 😁