yesQ Bebeğimin doğmasına 1,5 ay var bez konusunda biraz araştırma yapıp almak istiyorum araştırıp aldım dediğiniz ve ya kullandım memnunum dediğiniz bez markaları neler öneri istiyorum 🌸
teletabi yesQ ilk doğdu soffio kullandım,evy baby kullandım,molfix kullandım,prima kullandım bizde pişik yaptı. Baby turco doğadan kullandım. Şuan bebem natural kullanıyorum 🤣
FundaCeylan yesQ ben araştırıp aldım molfix. Sleepy alcaktım erkek bebekte önden sızdırma yapıyomuş o yüzden molfix aldım diğer markaları da araştırdım prima çok pahalı diye onu baştan eledim prima harici markaları değerlendirdim en iyisi molfix gibime geldi pişik yapma riski en az olan oymuş
yesQ teletabi ben de prima mı sleepy mi alsam diye düşünüyorum en çok ikisi önerildi ama primada koku var içeriği temiz değil diyorlar kafam karıştı biraz
teletabi yesQ valla bana hediye gelmişti ama dediğim gibi market markaları bile pişik yapmadı oğluma ama prima yaramadı. Su toplamış gibi olmuştu doktora gittik fizyolojik serum yazdı onunla temizleyip yıkıyordum üzerine iki tane krem yazdı onları sürüyordum sabah akşam 1 hafta belkide çekti çocuğum çok geç iyileşti ve bianda oldu. Olduğu gibi attım. Hemen eski kullandığımız bezlerden aldım. Her çocuğa her bez yaramıyor gerçekten. Aaa evet sleepy de kullandım oda çok güzel. Ama dediğim gibi bezler okadar pahalı ki hamgisi indirime girerse ondan alıyorum prima harici her bezi kullandım hemen hemen hepsinden de memnun kaldım
yesQ Zeyyyn ben de ona bakmıştım içerik olarak daha temiz diğer bezlerden diyorlar ben aslında fiyatından ziyade temiz katkısız olmasını istiyorum primada koku oluyo parfümlü gibi doğal değil falan diyorlar sleepye de sızdırıyor diyorlar kararsız kaldım teşekkürler
Zeyyyn yesQ sleepyn diğerinde sızdırma oluyor da bıo naturel de hiç olmadı zaten her bebek de aynı etkiyi göstermiyor pişik vs olabiliyor ufak paket alıp denersınız ona göre devam edersiniz ben öyle yaptım