cansuaren Kızlar merhaba arama butonu olmadığı için yazmak zorunda kaldım 36. haftamdayım araç kullanmak zararlı mı bilginiz var mı?
firstbaby1 cansuaren ben 40.haftamdayım ve 3 gün öncesine kadar araç kullandım.Eşim artık yeter demese ben hala kullanırım hiçbir zararını da görmedim ama 10 yıllık araç kullanma deneyimim var o yüzden de çok rahat olabilirim bilmiyorum
durununannesiiiiii Ben 37+0 da doğum yaptım cnm doğuma gidene kadar aktif kullandım bi sıkıntı olmadı çok şükür
Uscan Bn 34üm daha şimdiden kullanamıyorum dik oturamıyorum kasıklarım ağrıyo ama kullanırken sıkıntı yaşamıyosan ağzı sızı kullan tabi araç kullanma yasağı yok sonucta birde emniyet kemeri cok rahatsız ediyor beni
cansuaren Uscan beni rahatsız etmiyor eşimin işi gereği kontrollere vs kendim gidiyorum mecburiyetten birazda
durununannesiiiiii Zeyyyn ben kendim gittim doğuma :) tabi planlı sezeryan oldugu için agrım sancım yoktu
cansuaren firstbaby1 devam edeyim o zaman çevremdekiler biraz sıkıntı yapıyor yoksa bende etkilenmiyorum pek ☺️
Biranneolmayolu 34teyim kendim gidip geliyorum okula yani işime bir sorun da yaşamadım ama cok uzun yolsa zararlı olabilir Allah korusun